How can I translate a HTML tag in a text...
I explane
I have a source:
In there you see
tags that i want to have translated 1 to 1 into the new output...
Following template match
Gives this output:
I need this output:
I need output with the breaks left in.
Thanks on front.
I explane
I have a source:
Code:
<preface>
<par>Mijn naam is Bas Burger en ik zoek werk als PHP - XML programeur en/of webmaster.<br />
Ik heb 17+ jaar ervaring met computers en sinds 1987 bezit ik een pc.<br />
Het probleem is dat ik het verkeerde beroep had toen er nog een internet hype
bestond waar met zeer dure opleidingen gesmeten werd om de beroepstak af te sluiten voor nieuwkomers.<br />
Dit is de meest belangrijke reden dat ik dure opleidingen en certificaten ontbeer.<br />
Ik spreek en schrijf de engelse taal zeer goed en ben wat programeren betreft zeer gericht
op de angel-saksische invloedsfeer.</par>
<par>Ik heb alles zien komen wat vandaag de dag als heel normaal wordt ervaren zoals windows,
internet etc.<br />
En ben daardoor zeer praktijk gericht (gewoon doen en proberen zonder bang te zijn of het wel lukt)
en heb ook een zeer brede ervaring.</par>
</preface>
In there you see
Code:
<br />
Following template match
Code:
<xsl:template match="preface">
<xsl:element name="div">
<xsl:attribute name="class">preface</xsl:attribute>
<xsl:for-each select="par">
<xsl:element name="p">
<xsl:value-of select="."/>
</xsl:element>
</xsl:for-each>
</xsl:element>
</xsl:template>
Gives this output:
Code:
<div class="preface">
<p>Mijn naam is Bas Burger en ik zoek werk als PHP - XML programeur en/of webmaster.
Ik heb 17+ jaar ervaring met computers en sinds 1987 bezit ik een pc.
bestond waar met zeer dure opleidingen gesmeten werd om de beroepstak af te sluiten voor nieuwkomers.
Dit is de meest belangrijke reden dat ik dure opleidingen en certificaten ontbeer.
Ik spreek en schrijf de engelse taal zeer goed en ben wat programeren betreft zeer gericht
op de angel-saksische invloedsfeer.</p>
<p>Ik heb alles zien komen wat vandaag de dag als heel normaal wordt ervaren zoals windows,
internet etc.
En ben daardoor zeer praktijk gericht (gewoon doen en proberen zonder bang te zijn of het wel lukt)
en heb ook een zeer brede ervaring.</p>
</div>
I need this output:
Code:
<div class="preface">
<p>Mijn naam is Bas Burger en ik zoek werk als PHP - XML programeur en/of webmaster.<br />
Ik heb 17+ jaar ervaring met computers en sinds 1987 bezit ik een pc.<br />
bestond waar met zeer dure opleidingen gesmeten werd om de beroepstak af te sluiten voor nieuwkomers.<br />
Dit is de meest belangrijke reden dat ik dure opleidingen en certificaten ontbeer.<br />
op de angel-saksische invloedsfeer.</p>
<p>Ik heb alles zien komen wat vandaag de dag als heel normaal wordt ervaren zoals windows,
internet etc.<br />
en heb ook een zeer brede ervaring.</p>
</div>
I need output with the breaks left in.
Thanks on front.